נעצר חשוד בזריקת בקת"ב לעבר בית חולים בירושלים

בנצי לייזרוביץ No Comments on נעצר חשוד בזריקת בקת"ב לעבר בית חולים בירושלים

המשטרה עצרה היום צעיר ערבי החשוד שהשליך בקבוקי תבערה לעבר בית חולים בירושלים. בחקירתו התברר כי הוא ניסה לגרום בתחבולה לשוטרים להגיע לשכונה במזרח ירושלים על מנת ליידות לעברם אבנים

בקבוק התבערה שנתפס צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתחילת השבוע התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על השלכת בקבוקי תבערה לכיוון בית חולים בירושלים. בעקבות המעשה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

כוחות משטרה של תחנת שלם במחוז ירושלים ולוחמי מג"ב, הוזעקו למקום, ערכו סריקות ונפתחה חקירה במשטרה תוך ביצוע פעולות חקירה במטרה להתחקות אחר החשודים במעשה.

אתמול, בעקבות שיחה שהתקבלה במוקד המשטרה על אירוע אלימות לכאורה בשכונת עיסאוויה, כוחות המשטרה הגיעו למקום ואיתרו את המודיע. בבירור שערכו השוטרים עלה החשד כי מדובר בחשוד (15, תושב מזרח ירושלים) שככה"נ היה מעורב יום קודם לכן בהשלכת בקבוקי התבערה לעבר בית החולים. החשוד במעשים נעצר על ידי השוטרים.

במקרה נוסף מאמש במזרח ירושלים, לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב ירושלים, תפסו בשעת מעשה חשוד במעורבות ביידוי אבנים לעבר הלוחמים שפעלו במקום. כתוצאה מיידויי האבנים, לוחם מג״ב נפגע באורח קל. החשוד (19, תושבי מזרח ירושלים) נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת שלם.

היום, שני החשודים שנעצרו באירועים השונים הובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם ומעצרם הוארך עד לתאריך- 15.6 והחקירות נמשכות במטרה למצות עמם את הדין.

במשטרה מדגישים כי הניסיון של פורעי חוק אלימים לפגוע בבית חולים הוא מעשה חמור, פסול שמעיד יותר מכל על שפל מוסרי וערכי של אותם חשודים. "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למעצרם של פורעי חוק, מפרי סדר ומיידי אבנים ובקבוקי תבערה, בגירים או קטינים, וכן נגד כל מי שינסה לפגוע במוסדות ציבוריים, במשתמשי הדרך, בכוחות הבטחון, ולהגן על שלום הציבור ובטחונו".



0 תגובות